Dacă dorești să te implici în slujirea oamenilor și să lucrezi într-o echipă dedicată și devotată misiunii ei, atunci echipa ADRA România te așteaptă!
ADRA România scoate în concurs următorul post în vederea angajării:
- Administrator
CV-urile în format ”europass” împreună cu scrisorile de intenție se trimit la adresa de e-mail office@adra.ro, până luni, 31 Iulie 2017, ora 12:00, iar ulterior va fi programat un interviu.
ADRA România
Fișa postului: Administrator (515104)
RELAȚII:
- Ierarhice: Se subordonează Directorului Executiv al organizației;
- De colaborare: Cu toți angajații din toate departamentele organizației.
CERINȚE:
- Studii necesare: medii;
- Să locuiască în București sau în împrejurimi;
- Experiență profesională generală: 3 ani; experiență profesională specifică: 2 ani;
- Specifice: permis de conducere, operare PC, cunoștințe elementare de comunicare în limba engleză (scris / vorbit), cunoașterea legislației în domeniul ONG-urilor.
ATRIBUȚII
- Se îngrijește de buna funcționare a mașinilor instituției (revizii, reparații etc.);
- Se ocupă de menținerea elementelor patrimoniale tangibile ale sediului organizației;
- Verificarea inventarului și funcționarea pieselor din dotarea încăperilor, anunțând lipsurile sau defecțiunile constatate;
- Conduce autovehiculele instituției;
- Asigură aprovizionarea din punct de vedere al consumabilelor;
- Asigură suport în procesul de achiziții în cadrul proiectelor și evenimentelor organizației (ședințe, campanii, etc.);
- Creează și coordonează echipe de voluntari;
- Îndeplinește orice alte sarcini primite legate de activitățile organizației.
RESPONSABILITĂȚI
- Răspunde de corectitudinea actelor întocmite;
- Răspunde de imaginea Asociației în rândul utilizatorilor și a partenerilor;
- Se dezvoltă permanent și analizează oportunitățile Asociației în rândul grupului țintă;
- Utilizează și păstrează în mod corect echipamentele tehnice cu care lucrează;
- Colaborează cu angajatorul / angajații cu atribuții specifice în domeniul securității în muncă pentru eliminarea riscurilor de securitate la locul de muncă;
- Respectă normele de protecția muncii și măsurile de aplicare ale acestora.
COMPETENȚELE POSTULUI DE MUNCĂ:
- capacitate de concentrare, analiză și sinteză;
- capacitate de previziune a evenimentelor;
- abilități de negociere;
- capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență;
- abilități de comunicare interpersonală;
- capacitate de a redacta rapoarte clare și corecte;
- adaptabilitate;
- echilibru emoțional, constanță în atitudini;
- capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
- competențe de a lucra în echipă;
- spirit creativ și inovativ.
Competențe specifice:
- Are o minimă experiență în administrare imobile;
- Are competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terți;
- Are cunoștințe și abilități privind punerea în funcțiune, utilizare, verificare, întreținerea diferitelor tipuri de utilaje și aparatură;
- Are o capacitate bună de analiză și sinteză;
- Are o minimă experiență în marketing și în dezvoltarea unui plan de promovare;
- Are capacitatea de a organiza bine echipa și activitatea de lucru;
- Instruiește oamenii și are capacitatea de a-i motiva.
Competențe transversale:
- Comunicare;
- Adaptabilitate;
- Creativitate;
- Inițiativă;
- Coordonare echipe;
- Managementul proiectelor;
- Perseverență;
- Promovare și informare;
- Accesare surse finanțare;
- Bun organizator;
- Flexibilitate;
- Sociabilitate;
- Proactivitate;
- Cunoaște mediul online;
- Cunoștințe minime de PR (Relații Publice).
PROGRAMUL DE LUCRU:
- 8 ore/zi;
- 5 zile/săptămână;
- 2 luni (august – septembrie 2017) – perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire (în urma evaluării).
Material preluat de pe adra.ro/stiri.