O familie adventistă a adunat aproximativ 500.000 de dolari pentru cei afectați de COVID-19

Info Adventist 10 martie 2021

Fondurile vor veni în ajutorul industriei HoReCa și a serviciilor pe fondul pandemiei

În decembrie 2020, când Departamentul de Sănătate al Comitatului Shelby din Tennessee, Statele Unite, a impus restricții notabile privind funcționarea restaurantelor și a altor afaceri din zonă pe fondul pandemiei de coronavirus, un credincios adventist, Reginald Coopwood, și familia sa au decis să facă ceva pentru a-i ajuta pe cei afectați.

Familia Coopwood a inițiat campania „Plătește în avans”, care s-a întins până pe 31 ianuarie 2021. În această perioadă, toate donațiile către Fondul regional de intervenţie COVID-19 din zona central-sudică a Statelor Unite au fost direcționate către agențiile care sprijină lucrătorii din industria HoReCa și a serviciilor care și-au pierdut slujbele sau pe cei care, lucrând cu ora, s-au confruntat cu diminuarea salariilor, potrivit site-ului Community Foundation of Greater Memphis, care supraveghează Fondul de intervenţie.

Restaurantele comitatului Shelby au fost limitate la o capacitate de 25% în interior, fapt care a dus la situații dificile pentru sute de lucrători din industria HoReCa şi a serviciilor.

Coopwood, care este preşedinte şi director general al Regional One Health, a povestit că, într-o sâmbătă [Sabat], citea îi cartea Double Blessing [Binecuvântare îndoită], scrisă de Mark Batterson, despre „binecuvântarea dăruirii”, când Dumnezeu i-a dat o idee.

„În timp ce citeam, Domnul mi-a pus în minte un gând puternic”, își amintește Coopwood. „Și mi-am zis: trebuie să facem ceva pentru oameni. Am lăsat cartea din mână și imediat am sunat-o pe soția mea și i-am spus: Iată ce mă îndeamnă Domnul să fac. Ea a acceptat chemarea și așa a început totul.”

„Când Reggie mi-a spus ce a pus Domnul în inima lui, am simțit imediat imboldul să trecem la fapte”, spune Erica Stiff-Coopwood.

Fetele cuplului, în vârstă de 12 și 15 ani, au propus ce nume să poarte campania. Erica a contactat-o pe prietena ei, Kimberly Perry, al cărui soț, fost jucător NBA, Elliot Perry, este în consiliul de conducere al Community Foundation.

„M-am gândit cine ar putea să ne ajute să demarăm lucrurile cât mai repede”, spune Erica. Iar Elliott şi Kim erau amândoi prietenii noştri. Reggie l-a sunat pe Elliott, și amândoi s-au arătat încântați de idee”. În scurt timp, donațiile au început să curgă.

Pentru început, Regional One Health, Baptist Memorial Health Care și Methodist Le Bonheur Healthcare au făcut donații în contul campaniei totalizând 100.000 de dolari. La scurt timp, li s-au alăturat companii precum FedEx, First Horizon, Truist și altele care au donat peste 200.000 de dolari.

Familia Coopwood a lansat pe reţelele de socializare o provocare adresată persoanelor fizice și altor companii şi au dat un interviu la o staţie locală de televiziune. Până la sfârşitul campaniei, pe 31 ianuarie 2021, au fost strânşi aproape 500.000 de dolari.

Familia Coopwood spune că spiritul dăruirii este puternic şi că speră ca şi alţii să fie cuprinşi de acest spirit.

„Noi nu dăruim ca să câștigăm, ci câștigăm ca să dăruim”, spune Erica Stiff-Coopwood. „Nevoile oamenilor pot fi împlinite dacă tot mai mulți oameni adoptă acest mod de gândire.”

Sursa: Adventist Review